Riskadagene startet med lyd, lys og røyk

Lørdag 14.06.03
Riskadagene startet med lyd, lys og røyk

Riskadagene 2003 tjuvstartet med fengende disko i grendahuset. Et hundretalls ungdommer fikk oppleve både DJ Prince og Impact Band i et inferno av røyk og lys. Se bildene!

Anledningen var den tradisjonelle ungdomsfesten som arrangeres i forbindelse med Riskadagene. I år var det disko under navnet "Clubparty", med den landskjente DJ Prince i hovedrollen. DJen mixer selv svært mye av musikken, og det var trøkk fra begynnelse til slutt i grendahuset denne kvelden.

Omlag 100 ungdommer løste billett til diskoen. Det er bare halvparten i forhold til i fjor. Men da ble arrangementet avholdt utendørs, og det ble markedsført over hele Sandnes.

Impact Band og Impact Dancers var med på å lage show. DJen fikk ta seg en velfortjent pust i bakken, mens folkene fra Impact overtok scenen og imponerte publikum med profesjonell dans og bra musikk.

Impact Band og Impact Dancers lagde show.

Et hundretalls ungdommer kjøpte billett til Clubparty i Grendahuset. Mange svingte seg på dansegulvet.

Fire kuuuule jenter koser seg på Clubparty.