Lions Club Sandnes/Riska

Aktivitetspris vinner.png

Aktivitetsprisen

Fredag - Dag 1

Ingen arrangement eller aktiviteter på fredagen. Dagen blir brukt til å rigge opp til lørdag og søndag.

Lørdag - Dag 2

Lørdagen starter med gratis frokost i hovedteltet klokken 08.00, etterfulgt med offisiell åpning klokken 10.00. Det er flotte aktiviteter for både store og små på ettermiddagen. På kvelden blir det Bryggedans kun for voksne, Jossi Markhus starter med coverlåter og sine egne sanger.. Videre utover kvelden går Atomic på scenen å avslutter showet med deres omfattende repetoir med alt av fest/glasanger fra de siste 60 års hitlister.

Søndag - Dag 3

Søndagen starter med en festivalgudstjeneste på hovedscenen og salg/aktiviteter i Hommersåkvågen/Kaien. Palleløpet sparkes i gang utpå ettermiddagen og som tradisjon går det fra innerste brygge til trappene innerst i bukta. Riskadagene avsluttes etter palleløpet med avslutning og premieutdeling for palleløpet og kassastablingen.

Artister og underholdere