Ser tilbake på vellykket arrangement

Søndag 15.06.03
Ser tilbake på vellykket arrangement

Sandnes Judoklubb viste slag og spark, mens Riska Turn demonstrerte sine kunster under siste dag av Riskadagene. Arrangøren Riska Lions Club kan se tilbake på et svært vellykket arrangement.

Anslagsvis 4000 mennesker var innom Vågen-området i løpet av det tre dager lange arrangementet. Det hele ble avsluttet klokken 16 søndag. Da ble vinnere i ulike konkurranser kåret, og det ble delt ut gevinster og spilt musikk.

Kanskje mest spektakulert var fallskjermhoppingen, hvor tre medlemmer av Stavanger Fallskjermklubb landet i Vågen. Med røyk og flagg skapte de en fin innledning til avslutningsarrangementet, som ble ledet av Lions egen Helge Olsson.

I årets konkurranser ble det premiedeling i de to mest prestisjefylte. Kassestablingskonkurransen ble vunnet av Jone Kera og Kenneth Arntsen, som hver stablet 22 kasser. Tautrekkingskonkurransen hadde bare to lag. Denne ble vunnet av KRIK Riska, men motstander Hommersåk Atletklubb protesterte på avgjørelsen. Dermed måtte også disse dele på førstepremien.

To søte jenter har fått ansiktsmaling. Ugjenkjennelig?

Tre fallskjermhoppere kastet seg ut fra et fly og landet i Vågen.

Riska Turn viste seg frem under Riskadagene.

Det kan gå hardt for seg når Sandnes Judoklubb er i aksjon.